The shoutbox is currently out of service. Join us on Discord instead.
You can help CodeWalrus stay online by donating here.

NHL Playoffs (ice hockey) + bracket challenge!

Started by DJ Omnimaga, April 13, 2015, 05:10:00 am

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

DJ Omnimaga

By the way, I think leagues are reset every year, because I swear we had a CW league before and it was gone...

DJ Omnimaga

Toronto won vs Pittsburgh, so all five are in!

Hopefully Columbus can wear down the Pens during playoffs, after that goalie hit earlier. Anyway both teams played well and Penguins look very dangerous when they're in the other team zone. Can't wait for playoffs now

Juju

Yeah, I think they redo the site every year.

Anyway, with tonight's Leafs 5-3 win against the Penguins, we know who makes it to the playoffs. I think teams are still going to switch places a bit, but it's gonna be interesting.

Personally, I wanna see Montréal vs. Toronto and Montréal vs. Pittsburgh.
Read Zarmina!
YUKI-CHAAAANNNN
In the beginning there was walrii. In the end there will be walrii. All hail our supreme leader :walrii: --Snektron



if you wanna throw money at me and/or CodeWalrus monthly it's here

DJ Omnimaga

Well I think MTL is guaranteed to play NY first, right?

Unicorn

Oh lol, I'd forgotten about his :D. I'll submit a bracket, though it'll be the teams I want to win, not the ones I think can win because I haven't followed hockey much this year. :/



??? ??? ??? ??? ???

DJ Omnimaga

I mostly voted teams I think that will win. I would like to see one of the Canadian teams win it all but I still have some doubts this year, especially because of Pittsburgh and Chicago <_<

DJ Omnimaga

April 15, 2017, 02:33:39 am #261 Last Edit: April 15, 2017, 02:40:12 am by DJ Omnimaga
Wow, the Habs outshot the Rangers 58-38 in game 2 O.O

And I just learned that Milan Lucic is now with the Oilers.

DJ Omnimaga

Woohoo, Sens and Leafs won!

Habs, Leafs, Sens and Oilers now have tied their respective series.

Juju

April 16, 2017, 04:15:29 am #263 Last Edit: April 16, 2017, 04:19:29 am by Juju
Quote from: DJ Omnimaga on April 15, 2017, 02:33:39 am
Wow, the Habs outshot the Rangers 58-38 in game 2 O.O
Aw yeah, what a game. Plekanec tied the game at 17 seconds of the end of 3rd and forced overtime. Sens also won in OT, tends to happen quite a lot in playoffs.

Other than that, Yeah, Pens might win, but forget about the Hawks: it's been two games so far and they haven't goaled yet. Plus EA predicted (again) Subban and his new team would win the Cup in Montréal, so yeah. That would be the most ironic thing to ever happen. (That or Weber winning the Cup in Nashville, would equally be ironic. Kinda why I want Habs vs. Preds in finals :P)
Read Zarmina!
YUKI-CHAAAANNNN
In the beginning there was walrii. In the end there will be walrii. All hail our supreme leader :walrii: --Snektron



if you wanna throw money at me and/or CodeWalrus monthly it's here

DJ Omnimaga


Juju

April 17, 2017, 12:49:37 am #265 Last Edit: April 17, 2017, 02:10:34 am by Juju
Just happened now:

>mom looks for some song to put in her video for school
>me sends deadmau5 - 2448 (aka Maple Leafs Anthem 2016-17)
>mom listens to it
>Habs goals
>the irony

EDIT: 3-1 Canadiens, they now lead 2-1 in the series :D

Also that Habs player plunging head first in the Rangers' bench 30 seconds towards the end it was completely hilarious.

Read Zarmina!
YUKI-CHAAAANNNN
In the beginning there was walrii. In the end there will be walrii. All hail our supreme leader :walrii: --Snektron



if you wanna throw money at me and/or CodeWalrus monthly it's here

DJ Omnimaga

Lol I should listen to that song. Also I thought she wanted to use one of my songs D:

And yay a Canadian team won again. Also what the heck is happening with Columbus? O.O

Juju

Yeah, she's taking hours to choose the right song x.x

And yeah, Columbus, aren't they playing against the Penguins?
Read Zarmina!
YUKI-CHAAAANNNN
In the beginning there was walrii. In the end there will be walrii. All hail our supreme leader :walrii: --Snektron



if you wanna throw money at me and/or CodeWalrus monthly it's here

DJ Omnimaga


Juju

April 21, 2017, 01:49:29 am #269 Last Edit: April 21, 2017, 02:18:43 am by Juju
Ducks won their series 4-0, as well as the Penguins (4-1). Nice.

EDIT: 3-2 Rangers. Well.
Read Zarmina!
YUKI-CHAAAANNNN
In the beginning there was walrii. In the end there will be walrii. All hail our supreme leader :walrii: --Snektron



if you wanna throw money at me and/or CodeWalrus monthly it's here

Powered by EzPortal